α) Οικογενειακή κατάσταση
(Πού ζει, με ποιους, πόσα αδέλφια, κατάσταση υγείας (φυσικής και ψυχικής) μελών οικογένειας)
β) Η ανάπτυξη του παιδιού
(Χρόνιες παθήσεις, αλλεργίες, κλπ. Έχει αναπτύξει προφορικό λόγο;)
γ) Αυτονομία, αυτοεξυπηρέτηση
(Τρώει, ντύνεται, κοιμάται και αυτοεξυπηρετείται στην τουαλέτα μόνο του;)
δ) Προσαρμογή στο νηπιαγωγείο
(Προσαρμόστηκε εύκολα στο σχολείο; Τι τον/την δυσκόλεψε;)
ε) Το παιχνίδι
(Με τι παίζει όταν βρίσκεται στο σπίτι ή στο σχολείο; Ποια παιχνίδια αγαπά και ποια τον/την δυσκολεύουν;)
στ) Κοινωνικοποίηση
(Έχει φίλους; Ποιους; (μικρότερους ή μεγαλύτερους από αυτόν/ήν;) Συμμετέχει σε ομαδικά παιχνίδια; Έχει εκδηλώσει προβληματικές συμπεριφορές, όταν βρίσκεται με άλλους (ποιους, πού); Δραστηριοποιείται με εξωσχολικές δραστηριότητες;)
ζ) Ποια είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά του/της σημεία, όπως εκφράζονται μέσα στο σχολείο;
Τότα Αρβανίτη-Παπαδοπούλου
Σχολική Σύμβουλος 23ης Περιφέρειας Π.Α.
Διδάκτωρ Παιδαγωγικής Πανεπιστημίου Αθηνών
M.A. in Education Πανεπιστημίου Lancaster