Τότα Αρβανίτη – Παπαδοπούλου

Τότα Αρβανίτη - Παπαδοπούλου

Παιδαγωγική Έκθεση – Πού εστιάζουμε

α) Οικογενειακή κατάσταση

(Πού ζει, με ποιους, πόσα αδέλφια, κατάσταση υγείας (φυσικής και ψυχικής) μελών οικογένειας)

 

β) Η ανάπτυξη του παιδιού

(Χρόνιες παθήσεις, αλλεργίες, κλπ. Έχει αναπτύξει προφορικό λόγο;)

 

γ) Αυτονομία, αυτοεξυπηρέτηση

(Τρώει, ντύνεται, κοιμάται και αυτοεξυπηρετείται στην τουαλέτα μόνο του;)

 

δ) Προσαρμογή στο νηπιαγωγείο

(Προσαρμόστηκε εύκολα στο σχολείο; Τι τον/την δυσκόλεψε;)

 

ε) Το παιχνίδι

(Με τι παίζει όταν βρίσκεται στο σπίτι ή στο σχολείο; Ποια παιχνίδια αγαπά και ποια τον/την δυσκολεύουν;)

 

στ) Κοινωνικοποίηση

(Έχει φίλους; Ποιους; (μικρότερους ή μεγαλύτερους από αυτόν/ήν;) Συμμετέχει σε ομαδικά παιχνίδια; Έχει εκδηλώσει προβληματικές συμπεριφορές, όταν βρίσκεται με άλλους (ποιους, πού); Δραστηριοποιείται με εξωσχολικές δραστηριότητες;)

 

ζ) Ποια είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά του/της σημεία, όπως εκφράζονται μέσα στο σχολείο;

 

 

Τότα Αρβανίτη-Παπαδοπούλου

Σχολική Σύμβουλος 23ης Περιφέρειας Π.Α.

Διδάκτωρ Παιδαγωγικής Πανεπιστημίου Αθηνών

M.A. in Education Πανεπιστημίου Lancaster

 

Σχετικά άρθρα

Τα χαρακτηριστικά μιας/ενός καλής/ού εκπαιδευτικού

Πρέπει να ομολογήσω ότι, πουθενά στον κόσμο, δεν θα βρείτε έναν κατάλογο που να περιλαμβάνει μια αυστηρή λίστα με τα «χαρακτηριστικά ενός καλού εκπαιδευτικού». Ωστόσο,[…]

Περισσότερα »
Κι όμως, τα παιδιά δεν σχεδιάζουν την εξόντωσή μας (Αφιερωμένο)

Το να είσαι νηπιαγωγός, απαιτεί ατελείωτη υπομονή. Κάποιες ημέρες είναι γεμάτες με γέλιο και χαρά και κάποιες άλλες κρύβουν, μεταξύ άλλων, επίπονες προκλήσεις που μοιάζουν[…]

Περισσότερα »